Online Booking

Regler ved Online Booking

Banen skal bookes af spilleren der bruger den. Der kan kun bookes 7 dage frem i tiden. Du må maks. have 1 aktiv booking dvs. du kan ikke booke en ny tid, før en tidligere booking er brugt.

Ved reservation af bane, skal du være forberedt på kontrol ved at kunne fremvise din reservationsbekræftelse, samt kvittering af betalingen for medfølgende gæster fx via MobilePay. Det kan være e-mail kvittering på din mobil tlf. eller en udskrift af kvitteringen på papir.

Gæstespiller sammen med medlem    Pris: 50 kr. pr. person/gæst i følgeskab af medlem på samme bane.

Betaling via MobilePay til nr. 56102

Mulighed for at låne klubbens padel bat og bolde – findes i sort hyndeboksen ved padelbanen. Aftørring af padeludstyret og retur efter brug.
OBS! Døren til banerne skal lukkes af spillerne, når de er færdige/inden man tager afsted.

Husk! Gør banen klar til næste hold 5 min. før din tid er udløbet (banen fejes/vandes). Redskaberne skal hænges på plads igen.

Bane ID:

• Klik på “BOOK BANE” knappen (ved klik af knappen accepterer du online booking reglerne):

• Vælg ønskede dato og klik på “Næste” knappen

• Ledig banetider vises i grønt; Optaget tider vises ikke/skjult
  • Klik “Log ind” knappen. Du skal bruge din registrerede (Conventus) e-mail/mobil nr. og adgangskode; “Vælg” din profil
    Hvis du kan ikke huske din adgangskode, klik “Glemt adgangskode”

• Vælg ønskede ledig banetid
  • Et pop op-vindue “Book” åbnes – tjek booking info (bane & tid)
  • Klik “Book” knappen for at reservere bane
  • >>OBS! Kun Pay & Play<<
    Efter du har valgt din tid, skal du betale med betalingskort.
    HUSK at vælge DANKORT i stedet for VISA.

(Pay & Play koster DKK 200 pr. 1,5 time)
    Der kræves ingen betaling for klubbens medlemmer.

• Din booking er hermed gennemført.
    En booking bekræftelse/kvittering vil bliver sendt til din e-mail.
    Adgangskode/pinkode til døren bliver også sendt i mailen.
  • Du kan se eller slet din booking via knappen “Bookinger” i din profil vindue

• Husk at logud når du er færdig via “Log ud” knappen
  • OBS! På nogle systemer er det ikke altid muligt at lukker pop op-vinduet ved at klikke på “Luk” knappen. Alternativt kan man gå tilbage ved klik på “<” knappen eller lukke vinduet som hvilket som andet vindue.

Annullering af Booking

Hvis du alligevel ikke skal bruge din tid, skal bookingen selvfølgelig slettes så andre kan bruge tiden:

• I din profil vindue, klik på knappen “Bookinger”
  • Her kan du se din booking
  • Klik på “Slet” knappen og bagefter “Ja” for at bekræfte
  • Din reservation er nu annulleret

Ved spørgsmål kan du kontakte Mads Dam 20 19 33 80.

IKKE MEDLEM?

Du kan stadig spille tennis eller padel (bane booking), uden at du behøver at være medlem.
Det kalder vi ‘Pay & Play‘. Du får frihed til at spille når det passer dig/jer. Det eneste det kræver, er du opretter en bruger. Derefter og fremover logger du bare ind hver gang du vil ‘pay & play’, og booker den ønskede tid og bane.
Betaling via betalingskort når du booker bane.

Oprette bruger Pay & Play: