Ansvar og Rettigheder

Links til andre websites:

Hvis du bruger et link på dette website til at åbne et andet website, forlader du dette website. Det website, som du åbner, er uafhængig af dette website, og THISTED TENNIS- OG PADELKLUB har ingen indflydelse på dets indhold.

Ved at give mulighed for link fra dette website til andre websites påtager vi os ikke noget ansvar for materialet på det website, der åbnes ved at følge linket, og THISTED TENNIS- OG PADELKLUB fraskriver sig ethvert ansvar for direkte eller indirekte tab som følge af, at du åbner eller browser andre websites eller anvender materiale, der er indeholdt herpå, uanset årsagen til et sådant tab, og uanset om THISTED TENNIS- OG PADELKLUB kunne eller burde have forudset et sådant tab, herunder risikoen for et sådant tab ved ikke at fjerne linket fra dette website eller på anden måde.